[VIDEO] Ghazali nafi rogol kawan baik isteri, pembuli, pendera 'kaki judi', 'kaki pau' & pemilik 'Moretune Club'



Setelah didedahkan oleh portal SabahBigMouth melalui video yang dihantar oleh isterinya sendiri akhirnya Ghazali Ansing tampil membuat laporan polis bagi menafikan dakwaan mencederakan isteri dan merogol rakan baik isteri seperti dakwaan tular.

Benarkah penafian Ghazali? Semuanya kantoi kerana pendedahan isteri. Kebencian isteri telah membongkar perangai suaminya sebenar. Akhirnya satu negara tahu siapa Ghazali Ansing orang kepercayaan Bung Moktar ini yang dikatakan bakal calon pilihanraya di Tawau.

Beliau berkata, laporan polis telah dibuat di Balai Polis Tanjung Aru pada pukul 1.37 petang terhadap blog ‘Sabah Big Mouth’ yang mendakwa Ghazali telah mencederakan isteri dan juga merogol rakan baik isterinya.



Katanya, tuduhan itu mencemarkan nama dan imej baiknya sebagai pemimpin politik dan bekas Pengerusi GLC Sabah Command Tower Technologies Sdn Bhd

“Saya menafikan sekeras-kerasnya menafikan fitnah yang dilemparkan ini dan perkara ini telah mencemarkan nama baik keluarga saya serta menganggu kehidupan harian anak-anak saya.

“Menerusi laporan ini, saya berharap polis dapat menjalankan siasatan dan mengambil tindakan terhadap blog yang menyebarkan fitnah tersebut. Jadi, kita tunggu hasil siasatan polis.

“Saya cuma berharap laporan polis ini dapat dijadikan rujukan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan pihak polis,” katanya dalam sidang akhbar di sini, hari ini.

Menurut Ghazali, masalah rumah tangga antara beliau dan isterinya telah dijadikan alat untuk menabur fitnah bagi menjatuhkan imej beliau dan keluarganya.


Isteri tak akan lari kalau suami tak buat perangai.. bersikap kejam dan pendera..


Pada 21 Februari lalu, beliau telah membuat laporan polis bagi melaporkan insiden kehilangan isteri dan siasatan awal polis mendapati, perkara itu membabitkan orang lari dari rumah dan bukannya hilang.

Menurut Ghazali itu adalah kali kedua isteri yang dikahwini sejak 14 tahun lalu bertindak melarikan diri. Difahamkan kini, isterinya masih berada di Indonesia bersama dua rakan lain. Beliau juga mempersoalkan dari mana Joanna isterinya dapat wang.

Dalam paparan tular itu juga mendakwa Ghazali mengawal atau membayar pihak polis tertentu. Joanna isterinya sendiri seperti dalam video melihat sendiri Ghazali ‘kawtim’ dengan duit polis Labuan dan Kota Kinabalu.

Enam video yang didedahkan Sabah Big Mouth mendedahkan Ghazali merogol kawan baiknya dan mencederakan isterinya Joanna sehingga luka di kepala dengan empat jahitan.




Ghazali dilaporkan berkahwin lagi antara sebab kemarahan Joanna kepadanya selain bersikap kasar, tidak adil, kaki judi, pembuli kepada dirinya dan kedua ibubapanya.

PDRM wajar menyiasat dakwaan Joanna isteri Ghazali itu walaupun mungkin tiada laporan polis dibuat oleh Joanna atas sebab keselamatannya.

Comments