[VIDEO] Saya dianiaya, dipukul cedera di kepala empat jahitan bagi tahu siapa boleh selamatkan saya? - Joanna Isteri Ghazali Ansing



Selepas 4 video pendedahan Joanna Karmila isteri Ghazali Ansing Bekas Pengerusi Command Tower Technologies Ketua Bahagian Tawau yang merogol sahabat baiknya Mariana pada 30 Januari 2023 dua lagi video baru menceritakan mengenai sikap pembuli dan penganiaya Ghazali Ansing sehingga menyebabkan kecederaan 4 jahitan di kepala.

Menurut Joanna Ghazali mengancam dirinya dan kedua ibubapanya yang sentiasa diugut malah diserang sehingga menyebabkan kerosakan harta benda tetapi Ghazali tetap selamat kerana dia mendakwa dilindungi oleh penguatkuasa di Sabah. Semuanya dirasuah dan tiada tempat lagi dia boleh meminta tolong.

Ramai pemimpin melihat ini masalah peribadi tetapi isu ini mencerminkan sikap pemimpin dan parti. Oleh itu pemimpin pendera, pembuli, penjudi dan perogol tidak wajar dilantik sebagai Pemimpin. Parti-parti di Sabah wajar menolak pemimpin seperti ini.

Saksikan dua video ini..

VIDEO 5

 
Pengakuan Joanna Isteri Ghazali Ansing- Selain Ghazali pembuli Ghazali juga seorang pembuli dan
   penganiaya isteri

VIDEO 6


Joana mengadu dia dan keluarganya terancam. Ghazali kawtim penguatkuasa dengan wang
Siapa lagi yang dia boleh tolong. Katanya..

Agaknya selepas semua video ini didedahkan apakah Persatuan Wanita Sabah atau mana-mana NGO akan tampil mempertahankan wanita yang didera suami? Atau Wanita yang dirogol oleh suami orang?
 

Comments